oncontextmenu="return false"

*

Hejjjjjj,,,  

Nu gör jag inget specielt snackar med amanda på msn och tar det lungt ikväll ska jag bara vara hemma. Jag vet inte om jag och mammis ska fara ut och springa men just nu har jag ingen lust med det. Tänkte bjuda på lite bilder men det finns ju inte än enda bild som är rätt väg. Så säg gärna till om ni vet hur man gör och sen skulle det också vara väldigt kul om nån kände nån som är bra på att göra design eller om du är bra själv altså design till bloggen;).

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis Andrea!!!!!

Din första golfvinst av många tror vi!!!

Puss från Elvira, Carina Joel & Fredrik

2009-08-19 @ 15:30:36
Postat av: Alva

Hej Andrea!

grattis till guldet=)

2009-08-20 @ 10:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0