oncontextmenu="return false"

Film hela veckan:)

Hej nu har jag och mamma varit och hämtat pappa som kom med bussen från umeå idag sen gick vi till hemmakväll
och hyrde fem filmer
                                        Systra i jeans       Rika vänner            Gracie             Flyga drake     Walk the talk

En del filmer har jag inte valt mamma och pappa valde ju också några filmer;) men satte in alla ändå;). Imorrn börjar skolan jag vet igentligen inte om jag tycker det är bra elr dåligt det ska bli kul att träffa kompisarna igen och så men jobbandet lockar inte precis haha;). Är lite förkyld och har lite ont i halsen så jag får se om det blir nån fotbolls träning för mig idag.

Ha det gott,/Andrea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0