oncontextmenu="return false"

Har ingen lust men gör det endå!

Heeeeeeej, jag har bara inte velat skriva igentligen ville jag inte nu heller men man måste eller jaa det käns bättre om jag gör det;). Iallafall today har vi varit på näset med hela gröna det var kul 5-6 höll i stationerna men nästa år är det vår tur om ni undrar vilken klass jag går i så går jag i 5:an men jag går i en 4-5 så vi får göra det nästa år;). Snart ska jag och kolla när laget spelar mott baik ska inte spela. Jag har typ stukat tån:( men spelade fotboll idag iallafall inte bra andrea men men alla gör fel ibland;). Jag måste bara få säga att jag inte skulle leva utan fotboll♥.

Jaja nu ska jag sluta babla om tråkiga saker,, hejrrå och ha det bra!;)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0