oncontextmenu="return false"

Här sitter jag och sötnosarna,,,=)

hej,

Nu sitter jag här och skrattar med hanna och alva dom ska nämligen sova hos mig;P. Vi har set filmen om ödet får bestämma den var bra! Vi hade först tänkt hyra en film men då såg vi att den här var på tv och då blev det ju både billigt och enkelt:). Har också sett 100m finalen för damer jag hejade på nr8 hanna på nr7 och alva på nr3 och gissa vem som vann jooo jag nä jag bara skojja alva vann;) nu ska jag inte sitta och blogga hela kvällen men jag måste bara säga att vi också har varit duktiga och bakat cupcakes haha dom blev  inte så goda;P

ha en bra kväll, sjäv ska jag ha den bästa=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0