oncontextmenu="return false"

Hej nu var det ett tag sen....:)

Hej,

Jag har inte skrivit på några dagar jag vet igentligen inte värför hehe. Igår var jag på stan med familjen jag skulle nämligen köpa pressent till Nora jag köpte en tröja och ett par örhängen till henne;). Sen köpte jag två linnen till mig själv från jc. Sen åt vi på exotic som jag aldrig varit på förut men det var ju gott;). Sen i torsdags hade vi match mott LSK och det gick bra vi vann med 3-1 Amanda gjorde två mål och Alexandra ett och jag stog i mål haha men jag fick typ inga skott på mig men ett mål släptte jag in det var på en hörna jag stod i ena hörnet och sen var bollen i andra och så han jag inte dit så det blev mål men men. I Onsdags var jag med i en golf tävling och det gick bra jag vann;) Jag fick en golfbag och en pomac;). Sen på kvällen hade vi fotbolls träning det var kul! Idag ska vi ha loppis på kvarteret och sen ikväll blir det kvarters fest;).

Ha det gott,,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0