oncontextmenu="return false"

Im sorry im sorry im sorry...

Hej förlåt att jag inte har skrivit på länge men jag har bara inte orkat. Hade först tänkt lägga in några bilder men jag har inget tålamod just nu så det får bli en annan gång. Inatt har alva sovit här och vi har haft det superkul! Vi har bakat chokladbollar och lagat mat är faktiskt riktigt nöjd haha;) Sen for vi och hälsa på farfar som är på sjukhus just nu inte kul. Efter det kom Alva till mig igen och vi åt chokladbollarna sen försökte vi göra inbakade flätor som jag inte är så bra på. Sen hade vi match mot lira och vi vann med 2-0. Sen när vi kom hem har jag tagit det lungt och duschat.

Hejrrå,,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0