oncontextmenu="return false"

Skolstart..

Hej idag  har ju som sagt skolan börjat och det kandes okej det är klart att en vecka till sommarlov inte skulle skada men hur som helst idag på skolan var det lungt först så skulle vi beratta och rita om vårt sommarlov och sen var det lunch köttbullar och makaroner helt ok efter maten hade fröknarna nån show;). Sen fick vi glass:) gott:P. Efter skolan for jag alicia och hanna in till stan där vi hade jätte kul när vi kom in gick vi direkt till kulturans hus och skulle kolla om dom hade om jag kunde drömma på biblan och som tur var hade dom den jippi så om ett tag ska jag hoppa í säng och förmodligen läsa lita:). Sen fikade vi där gott;). Jag köpte ett par skor, ett diadem och klämor;). Sen var det några tjejer som var ungefär lika gamla som vi dom följde efter oss hela tiden dom hade följt efter alicia förut på stan konstigt dom följde till och med på toan haha inte in direkt men dom satt ute och väntade. Sen frågade vi värför dom följde efter oss och gissa vad dom svarade -för att det är kul. Jaa ialafall höl vi på så där men gissa om man blev iriterad svar JAAAA!!
När vi kom hem elr på bussen bästemde vi att vi skulle äta på pizzeian så vi frågade alva och hon hängde med men pizzerian i sunderbyn är stängd på måndagar så hannas mamma skjutsade oss till g-stads pizzeria haha har aldrig skrattat så mkt förut han som jobbade där var jätta rolig nä nu ska jag bjuda på lite bilder och sen äta lite inan jag hoppar i säng.

Sov gott,


                                                                   


Kommentarer
Postat av: Marie Claeson

Hoppas detta år som femteklassare blir ett riktigt toppenår, KRAM Mamma

2009-08-26 @ 22:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0