oncontextmenu="return false"

ARRRRGGGG !!!!!!!!!!!!

Ja arg är precis vad jag är ! Hade skrivit ett ganska så långt inlägg också stängde internät av sig !! : ( ..
okej men om det här inläget ska bli roligt att läsa så börjar jag om på ett bra sätt så nu låsas ni som att det här inte står : )..

Hej !! : ) skrev inget igår men han inte för hade annat att göra som tillexempel att gå på stan och där köpte jag

Svart jeans som är lite tunnare än jeans .
En färglad t-shirt .
En rosa lite kortare kofta .
Allt det där är från lindex .
Men sen har mamma köpt två saker til mig och det var :
En rosa halsduk en sån där som inte har något slut .
En svart klänning med gråa ränder på som jag ska ha på nyårsafton .
Allt de där är också från lindex . Nu kanske ni undrar om jag bara gick på lindex igår och det är i stort sett sant men gick också lite på affärer som mamma ville gå in på plus någon skoaffär . Men men var också mycket hos M&M åt där och så ; ) . Ojjj glömde nästan jag mamma och kussarna gick också till shopping och kollade på när erik och calle uppträde jag tyckte det var kul men kusinerna var inte lika inponerade haha men det kanske inte är så konstigt för dom är ju vana att se american idol ; ).... Kvällen igår spenaderades med att titta på greys med godis skålen i handen hahah : D . Vi grillade också lite masmellovs (stavning) ?? .. IKväll ska jag , kusinerna , amanda , henrik och ellen gå på bio ; ) Senare ska jag på alicias nyårsfest där ska jag också sova över : ) .. Nu måste jag nog hoppa in i duhscen , så hadee !!! : D 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Så hände för mej 3 gånger i början när jag bloggade. Så nu är jag inne på Firefox och då funkar det:)

2009-12-30 @ 21:23:27
URL: http://miiklan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0