oncontextmenu="return false"

Bilder & om mig : )

Heej här kommer lite om mig : )


1. Hur lång är du? 140 ?
2. Hur många syskon har du? 1  : )
3. Vad heter det/dom? Henrik ..
4. Vad har du för bakgrundsbild på mobilen? Nån som hör till nått tema ; )
5. Vad är ditt nummer? ..........
6. Vad blir 3+3? 6
7. Vem är ditt sista sms ifrån? Alicia <3
8. Vad stod det? mamma
9. När grinade du sist? I dont know ; )
10. Varför? ? 
11. Har du blivit lurad? Ja
12. Ätit fler än 2 glassar på en dag? Yes box ! ; )
13. Slått en kompis? vet inte om jag har så var det på skoj
14. Skrikit åt dina föräldrar? Aa 
15. Varit sur på någon utan en riktig anledning? Hahha ja
16. Vilken är din favorit dricka? Har några stycken ..
17. Blond, brunett, rödhårig? Blond !! : )
18. Har du en egen dator ? Jopp : )
19. Vad har du för mobil? Sony Ericsson
20. Vilka kontakter har du som börjar på L? inga , har inte hunniit lägga in några kontakter ännu har precis bytt mobil ; )
21. Vilken färg är dina byxor som du har på dig just nu ? svarta
22. Vad tittar du först efter på motsatta könet? jadu har ingen anning ; )
23. Har du varit kär?  jopp
24. Hatat någon riktigt mycket?
25. Snackat skit om nån som du inte ens känner? vet inte
26. Har du bra självförtroende? inte så värst
27. Gillar du dina syskon ?  jopp
28. Var sitter du just nu? Hemma vid köksbordet
29. Är din pappa snäll? jepp
30. Vilken låt lyssnar du på just nu? Ingen just nu
31. Cola eller fanta? cola
32. Svart eller vitt? vitt
33. Hund eller katt? Hund
34. Borta eller hemma? Hemma
35. Bärbar eller stationär? Bärbar
36. Motsatta könet, lång eller kort? spelar ingen roll
37. Blond eller brunett? blond
38. Muskler eller tjock? Muskler
39. Snusare eller rökare? INGET !!
40. När fyller du år? 23 juni : )
41. Vilken färg är det på stolen du sitter? vitt
42. Skidor eller skridskor? Skridskor <3
43. Vilken färg är det på sveriges flagga? Gul & blå
44. När vaknade du idag? 12 : 05
45. Vad äter du till frukost? Olika saker men oftast fil , macka , jucie eller oboy
46. Gifta eller skilda föräldrar? Gifta
47. Vem pratade du med sist? kusinen : )
48. Dricker du kaffe? Noep bläää ....
49. Vad är det för dag? Torsdag
50. Var det här jobbigt? Nä men kul : )

Nu fick ni veta lite om mig : ) här kommer bildena :





Där kom några bilder ska försöka bli bättra på det nu när det nya året kommer , har ni några idér om vad jag kan skriva om så kan jag skriva ett inlägg om vad ni tycker : ) Så om ni tillexempel vill att jag ska skriva ett inlägg om mode så skriver jag ett inlägg om mode om ni tillexempel vill at´t jag skriver ett inlägg om ryan giggs så gör jag det osv : )

Hade bra och gott nytt år ! : )

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skulle gärna vilja att du skrev om saker som berör dig i livet och berätta hur du känner och tycker om olika ämnen exvis vad tycker du om skolan, om krig om religioner om hur man ska leva sitt liv osv...svårt attt skriva om men försök :) PUSS! / mamma

2010-01-01 @ 23:39:49
Postat av: Mamma

GOD FORTSÄTTNING PÅ 2010 må det bli ett TOPPENÅR!

2010-01-01 @ 23:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0