oncontextmenu="return false"

Det ringer ....

det är precis vad det gör just nu hahah : ) kom inte på nån rubrik så då passade ju det att det ringde hahah : )  !
NU sitter jag bara här i min nya sköna morgonrock och myser ska nog snart gå och fixa till mig innan vi åker till kusinerna . Glömde att fråga igår men vad var eran bästa julklapp ?? : ) är lite nyfiken så svara gärna är så kul och höra vad andra har fått och så ; ) en dag går två dar går men du står mig ändå närmast i hjärtat , <3

Hadee

Kommentarer
Postat av: Alva

Vet inte riktigt vad min bästa julklapp var!!<3



Saknar dig<33 kram Alva:)

2009-12-27 @ 11:07:16
Postat av: Mikaela

God jul lite efter Andrea!!!!!

Jag tyckte om alla mina julklappar men en som var EXTRA bra var en digital foto ram! Man kan lägga in bilder på den och göra ett bildspel och så. Har med dig:)<3333

2009-12-27 @ 12:40:43
URL: http://miiklan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0