oncontextmenu="return false"

Goalstars !! :)

Hej, har varit med hanna, alva, jocke och viggo éfter skolan så har inte hunnit skriva nått före ; ) .. Har också hunnit läsa min bok , så bra den är är klar med den nu hoppas det kommer en till : )..  skoldagen idag har varit väldigt lugn kan bero på att 4:orna har haft decembermixen idag´vi ska ha den imorn vi ska krossa dom ! : ) .
Här kommer skol dagen : På morgonen skrev jag, alicia och mikaela replikerna till teatervi har gjort , sen hade vi rast spelade bandy ovanligt not ! : ). Efter rasten hade vi bokrecension jag redovisade en bok som heter straff på hemma plan det är en bok ien serie och den kan jag rekomendera !! (Y) Den handlar om en kille som heter adam wallgren och spelar i ett lag i nhl som hetter seattle wonders , det här var beskrivningen av själva serien men varje bok har ju sin egen lilla handling ; ) som ni fårstår handlar boken om hockey så om du inte gillar hockey är det nog ingen bok för dig. Nä nu måste jag sluta skriva om böker annars kanske ni tror att jag är värsta jaa BOKGALNINGEN men det måste jag nog erkäna att jag faktiskt nästan är gillar värkligen att läsa ! (Y) : ) . Nä nu går vi tilbacks till skoladagen ; ). Efter bokrecencionen så fick vi göra skyltar som vi skulle ha när vi gick och tittade på 4:orna. Efter skyltarna så gick vi till maten och idag skulle det ha varit fiskpinnar men dom hade inte kommit så det blev kebab även fast jag inte gillar något särskilt mycket tycker jag nog ändå att kebab är godar : ) . Eller jag gillar kebab i pitabröd men inte så mycket den på skolan .. Jajja nu fortsätter vi med skoladagen . Efter lunch så gick alla till sundis och där såg vi 4:orna eller dinostars som dom hete i cupen spela om tredje-fjärde pris och dom vann med 6-3 you rule !! : ) .. Efter det gick vi tillbaks till skolan och hade rast och ni kan väll gissa vad jag gjorde ....... RÄTT jag spelade bandy ; ). Efter rasten såg vi på en film om Island och samtidigt skulle vi anteckna vad dom sa , sen pratade vi bara om vad vi hade skrivit och så . Vi fick sluta 14.10 istället för 14:30 Tack så mycket ! ! (Y).. Imorn ska vi krossa !! ..

Ha det bra , idga blev det ett långt inlägg hoppas att det inte var tråkigt att läsa.

P.s Tack till alla som orkade läsa hit ner ni är mina änglar idag ! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0