oncontextmenu="return false"

God jul ! : )

hej och god jul på er ! Är bara en kvart kvar av julafton så måste njuta av dom sista minuterna : ) . Frästen sitter inte här och skriver på den gamla vanliga datorn utan en jätte fin ny rosa samsung som jag fick i julklapp ! : ) Fick lite mer också tillexempel smycken , kläder (morgonrock , kofta , linne och sockar)  , tavlor (pyssel) , ögonskugga , läppglans , ängel , biokort , presentkort på hm , pengar osv : ) blev jätte glad för allt tack så mycket till alla ! : ) .. Imorn ska vi åka till kusinerna och där är också  f&f (farmor och farfar) : ) . Nu ska jag sluta för ska kolla vad den här datorn mer kan erbjuda hehehe....

Carpe Diem ( fånga dagen ) på latin ni kanske undrar värför jag börjar skirva på latin men såg en film nyss och där sa dom Carpe Diem all the time nu fick vi in lite engelska också hahah : ) ..

Kram en jul hälsning från mig ! : ) Mery cristmas !!! : ) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0