oncontextmenu="return false"

......Rubrikerna är svårast......!

Håller ni med? :)

Förlåt för att jag inte bloggade någonting igår för läxa, match och träning tog upp hela eftermiddagen. Ni kanske undrar hur det gick i matchen? Det ska jag berätta:).  Vi förlorade med 5 eller 6 3 altså vi kan säga att vi förlorade med 6-3.. Men hanna gjorde hatrick dålig stavning.. men grattis!:) Blev straff för första gången under min innebandy kariär hahhahhah man kanske inte ska kalla det för kariär:). Alltså jag tog inte straffen..:)

Dagen idag då börjar med skolan: Matte, elevensval, boktecension, teater och so.. Var med hanna, amanda, alva och alicia efter skolan har saknat dig as mycket alicia:) vi tog julbilder som jag inte vet vad vi ska ha till:). KUl hade vi!!:) <3 nu sitter jag här och slöar hahah..

Hadet bra!!:D


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Mm verkligen svårast. Jag kommer aldrig på nått

2009-12-10 @ 15:51:31
URL: http://miiklan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0