oncontextmenu="return false"

Tiden räker inte till....

Hej, jag vet att det blir mindre inlägg på dagarna nu men jag hinner inte för idag när jag kom hem från skolan läste jag för vill bli klar med den (är klar nu) tills imorgon så jag kan redovisa den: ). Jajja, skoldagen idag ingen jobbig väldigt lugn faktiskt: ) Slöjd, bild, hög läsning och engelska. Jag har också varit på innebandy kuli!!: D.. Jag tror jag är beroende av tuggummin hahah jag vet inte varför men tar typ hella tiden jag ser den där lilla burken i köket haha: D I have to stop ?

hade


Kommentarer
Postat av: alicia

sv; självklart! gör gärna det.. jag gör den i picnik, så du kan väl tp prata med mig om hur du vill ha den på ett ungefär, eller nåt sånt..:)

2009-12-02 @ 21:25:31
URL: http://eenstromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0