oncontextmenu="return false"

-Har inte skrivit på länge. -Ja vet=)

Hej,

Har inte skrivit på länge men har inte orkat. Idag har mina kusiner varit hos oss för deras pappa och min pappa har spelat en golf tävling så dom var hos oss. Sen åkte vi och kollade på tävlingen men det gick inte så bra för nån av dom. När vi kom hem så var det "syrenloppet" Ett lopp som vi springer varje år det har som blivit en tradition alla på kvarteret springer men inte alla för alla vet inte ens om att det finns men inte dom vuxna uttan bara barnen och det är ju kul att springa. Det här var det tredje året och jag har vunnit alla år=) Men jag är ju äldst också hahah=) Imoron drar vi till Stockholm eller Uppsala men man kan säga att det är Stockholm vi ska åka bil ´så man blir nog ganska läss men skit i det vi ska ju påå Grönan ska bli skit kul! SEn ska vi ju bada och shoppa och sånt också=). Men vi åker inte direkt till Uppsala utan vi åker först förbi skeläfte, nån ö, Sundsvall och sen till Uppsala=) på vägen hem ska vi typ också åka förbi Sundsvall.

Hejjs svajjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0