oncontextmenu="return false"

Är i bönhamn=)))

Hejj,

nu är vi i bönhamn vi har ätit på resturang här och maten var ju okej eller den var god!!! Sen gick vi och tittade här och nu är vi på rummet och slappar. Vet ni vad som hände... Nä det är klart ni inte vet. Jag tänkte gå till datan och jag hade godis och en läsk i handen och så låg det en väska i vägen så gissa vad som hände???? Jo jag ramlade över väskan och godisarna flög men som tur var så var korken stängd men det är typ nån slags sten golv så det gjorde väldigt ont!

Hejdå nu ska jag chilla lite inan jag hoppar i sängen för imorn så ska vi till sundsvall.

Hejjs Svejjs

Kommentarer
Postat av: Tommy Öhlund

Hej Andrea,



Jag kommer att följa med dig på bloggen. Hoppas att ni har kommit helskinnade fram till Uppsala. Sköt om dig o var snäll mot Mamma/Pappa o Henrik. Puss o Kram från Morfar Tommy

2009-07-15 @ 18:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0