oncontextmenu="return false"

Blir inge lk...

Hej,

Jag skrev inte igår för jag varken han eller orkade. Det blir inget lk (lulekalaset) i år för det är ju lulespelen jo det har det ju varit alla år men vi hinner inte. Alla var ju typ på rix igår men vi kunde inte gå för min släkt var på middag=) men det var nog bra att vi inte gick för det är ju lulespelen helgen och vi hade match tidigt idag var samling 08.10 och jag var ändå trött men matchen gick bra det blev lika 1-1 och målet gjordes av Hanna. ´Har inga mer matcher idag men imorn har jag fyra matcher=). Och sen är det ju slutspel på söndag och ditt ska vi!

Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: hanna

Tjenare ,sötnos!. Haha jag minns målet.

2009-08-14 @ 21:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0