oncontextmenu="return false"

=)

Hej,

idag på morgonen gick jag in på datan och tog det lite chill sen åt jag frukost och då kom farmor och farfar för dom skulle hämta några krykor till farfar han har typ fåt ont i höften. Sen kom Alicia och Alva vi hade jätte kul vi kollade på några gamla filmer vi har spelat in haha=) Sen tänkte vi göra en egen film men det gick inte så bra eller vi visste inte riktigt vad vi skulle göra=). Sen frågade Viggo och Kalle om vi var me i fotboll så vi spelade in matchen haha=) Men först så åt vi dom åt hos mig=). Sen spelade vi som sagt fotboll efter det gick vi hem till mig och kollade på en kort film. Sen skulle Alva hem för hon skulle på middag till nån så då for jag och Alicia till henne och badade i hennes pool vi hade jätte kul haha=)=). sen skulle jag hem och jag och Mammsen for ut och spran var jätte jobbigt efter som att jag inte har sprungit på länge. När vi kom hem ducshade jag. Efter det åt vi och mormor och morfar kom föresten när jag kom hem från Alicia. Nu sitter jag här och jag måste gå nu för vi ska se nån video sen jag var liten ;).

Hejjs svejjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0