oncontextmenu="return false"

Gröna Lund=)<3

Hej,

Igår var vi på grönan så jag orkade inte skriva när jag kom hem. Det var jätte kul och det vart ännu roligare för vi träffade Julia! Jag åkte faktiskt fritt fall och katapulten det var faktiskt kul! Jag åkte ju mer också tex jetline, kvasten, vilda musen m.m sen spelade vi på såna där spel också och vi van en center jjippi! Föra året vann vi en sån här sweitzernöt. Vi var där på en lördg och då äre ju sommar krysset men vi årkede inte se på det. Jag och Julia åkte det här blå tåget och det kanske inte är så läskigt i gäntligen men vi skrek typ hela tiden hahah. När vi gick i spökhuset hållde vi på att dö hahah. Nu idag ska vi hälsa på några kommpisar här i Uppsala jag har inte tträffat dom på jätte länge och dom har typ hunnit få en lillebror också.

Hejjs svejjs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0