oncontextmenu="return false"

Hem längtan=)<3

Hej,

Idag har vi gått på stan jag köpte ett par tränings byxor, två par thigts och ett par flip flop. Sen åkte vi och spelade en kort håls bana altså golf och det gick ju bra jag ledde hela tiden men på sista hållet förlorade jag typiskt. Sen kom kusinerna och vi åt på O´learys. Sen for vi till vår lägenhet och firade stor kusinen eller hon är ju yngre än mig men största barnet i deras familj hon har fyllt 7 år grattis! Sen for dom till kampingen som dom ska sova på inatt. Nu sitter jag äntlien framför datan jag har  typ fåt  vänta på att mamma ska bli klar med datan i en och en halv timma JÄTTE KUL (NOT) Jag har faktiskt börjat längta hem inte för att det är tråkigt här men jag längtar efter alla kommpisarna<3 Nä nu ska jag göra nått anat än att sitta här och blogga!

Hejjs svejjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0