oncontextmenu="return false"

Nu är vi i Uppsala!!!!=)))

Hejsan,

Nu är vi i Uppsala och just nu sitter jag i pappas lägenhet vi kom för några timmar sen och vi har hunnit vara på pappas jobb och hälsat på där, sen gick vi på stan jag köpte lite gran ett par jeans tights stava ja rätt? Eller dom köpte jag igentligen när vi stannade och åt i söderhamn tror jag det hete. Ialafal så köpte jag ett linne och en blus också. Nu sitter jag i soffan och skriver på bloggen och brorsan sitter bredvid mig och ser på tv mamma och pappa har gåt och handlat. Imorrn ska vi fika på stan med alvas familj det ska bli jättekul att träffa henne hon åkte ju föra söndagen så jag har inte set henne på en vecka tror jag så  nu är hon på väg hem så jag träffar ju inte henne på en vecka till om vi inte syns imorn så det ska värkligen bli jätte kul=)

Hejjs svejjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0