oncontextmenu="return false"

Hejjasan!!!

Tjabba har inte skrivit igår men han inte nu ska jag berätta vad jag gjorde igår: Igår var vi på hägnan med skolan det var faktiskt kul:) Där hade vi tipsrunda och nån bildgrej man fick en bild och så skulle man leta vars den grejen fans. Sen var det fritt vi fick glass=) Efter skolan var jag med Hanna, Alva, Alicia, Viggo, Jocke, Kalle och Hannes. När jag kom hem åt jag korv och makaroner. Sen läste jag efter det så for jag och mamma och tränade till hemängsjoggen som var idag.

Idag har dagen varit så här: Idag på morgonen åkte vi inte till skolan direkt utan vi for till skidstugan för vi skulle ha hemängsjoggen jag vann!!!!!! jippi min tid var 4.59och vi sprang 1.2 kilometer det var pirigt men kul. Sen for vi till skolan och duschade. Sen ritade jag och jobba med matte för jag vill bli klar med matteborgen före sommarlovet men det tror jag inte att jag hinner=(. Efter det var det lunch det var fiskpinnar blä!!!!!! Efter maten hade vi rast efter rasten jobbade vi med vår storyline om vikingatiden. Sen var det prisutdelning och lotteri jag vann en biobiljet jäs!!! Sen fortsate vi jobba med storylinen. Efter det gjorde jag nåt matte blad. Sen slutade vi jag var med Alva och vi planerade vårt kalas. Sen såg vi på film. Sen skulle jag hem och äta jag åt plättar. sen tog jag det chill och såg på tv. Och nu sitter jag här fast jag måste gå nu för jag har fotbollstränning.

HEjjS SVeJs!!!!! 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Halloj, du sprang på 4:59 tror jag det var- fantastisk bra!!!! / mamma

2009-06-11 @ 23:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0