oncontextmenu="return false"

Måndag!!!

Hej!!!!

Idag på skolan hade vi först idott. På  idrotten körde vi bränboll. När vi kom tilbacka till skolan så ränsade vi lårdorna och lite sånt. Sen gick vi och åt det var kötfärsås och spagetti. Efter lunchen hade vi rast som vanligt: Efter rasten hade vi slöjd jag och Alicia håller på att göra en planka som vi ska sätta på bilder på oss på. Idag målade vi den och skrev utt bilderna. Hanna och Alva tycker vi är wannabes för att dom också hade gjort en sån men bra idér får man ta hahahaha skojja eller igentligen inte hahahaah. Det var sista gången vi hade slöjd före skolavslutningen på fredag längtar......Efter slöjden slutade vi och Hanna och Alva följde mig hem vi åt melis och sen gick vi in på datan. Efter det gick vi utt och cykla hade typ inget anat att göra. Sen skulle jag hem och äta efter det for vi till stan och tänkte köpa skolavslutningskläder för andra gången men hittade inga den här gongen heller så jag får nog ta kläningen som jag fick av min kusin när vi var där och hälsade på för nån månad sen. Men jag köpte lite andra grejer det var: Shorts, tunika, jeans och en tröja. När vi kom hem från stan for vi direkt till hängnan för vi skulle vara där med klassen ikväll och köra bränboll det var kul!!! Det var vuxna mot barnen dom vuxna vann med 3 poäng=(. Och nu är vi hemma och jag sitter här.

HEjjS SveJS!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

PUSS Gumman! / Mamma

2009-06-09 @ 00:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0