oncontextmenu="return false"

Pitesummergames<33333

Hejjsann!!!

I helgen har det varit pitesummergames det var skit kul!!! Vi bodde på fårön som vanligt och vi badade typ tre gånger varje dag.
Det var jätte varmt hela tiden men en dag åskade det det kom värdens åska asså det lätt skit högt jag blev jätte räd! I matcherna gick det ganska bra eller vi spelade bra men resultaten var inte så bra. Vi förlora första matchen mot pedersöre altså finland med 0-2 dom fick in två snabba mål i början men vi spelade bra. I andra matchen mötte vi Assi vi förlora med 1-2 men vi hade bollen typ hela tiden och jag gjorde mål!!! Jippi så här gick det till. Hanna sköt inlägg och jag sköt på halv volley
ungefär. I tredje matchen vann vi!!! Vi spelade mott lill piteå när vi möötte dom i examenskupen så förlorade vi men nu vann vi! Det blev 1-0 vi gjorde mål i dom sista minuterna. Så här gick det till Bella pasade ett jätte snyggt pass till Hanna som sköt men målvakten räddade men det blev retur och jag sköt och de blev mål! Vi kom sist i vår grupp så vi spelade mott ett anat Finskt lag det blev 1-1 först gjorde dom ett mål i första bytet men efter två byten till kvitterade vi till 1-1 så här gick det till Alva sköt inlägg jag vet inte om det var från en hörna eller ett vanligt skott men i alla fall så sköt vilma på volley och det blev mål!!!! Nu är jag hemma och sitter framför datan:

Hejjs svejjs!!!!=)

Kommentarer
Postat av: Hanna:)

Hejsan , jag minns det dära målet:)!<333

2009-07-15 @ 17:50:33
URL: http://hannaaaal.blogg.se/
Postat av: Hanna:)

och det andra:)<33

2009-07-15 @ 17:50:58
URL: http://hannaaaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0