oncontextmenu="return false"

SÖNDAG!!!

Tjennare!!!
Så här har min dag set ut
På morgonen var jag med Hanna och hon sat och fixa med sin blogg när jag kom. Hon hade typ glömmt lösenordet så vi fick typ sitta och försöka göra på olicka set så att den skulle funka. Efter ett tag kom hon på att hon kunde göra en ny windows live grejs imojs så att hon kunde använda den som meil adress för hon hade typ glömmt lösenordet till alla andra msn. BLA BLA BLA. Ialafal sen kom Amanda och vi körde snabb och smart när det kom blommor och växter så var det bokstaven k och Hanna sa kristal och då skämta jag och sa att vi kan hitta på en egen blomma och det tykte dom va en jätte bra ide så vi gjorde en fast vi trötnade och körde fem saker fast när vi hade kört klart skulle jag hem och äta=(. Efter maten hade vi match mot baik eller bajs skojja hehe vi förlora med 2-1=( fast jag gjorde mitt första mål för säsongen=) så här gick det till. Jag passa Sara sen sprang jag och Lisa in mot mål Sara passade Lisa och målvakten gick utt mot henne då passade hon mig och jag kunnde lägga in den i öppet mål. Efter matchen ducsade jag såklart. Sen var jag med Hanna, Amanda och killarna vi sat typ bara framför datan. När jag kom hem åt jag sen såg jag på tv och nu skriver jag på bloggen känns som om jag har suttit här i tusen år.

HEjjs SVejjS:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0