oncontextmenu="return false"

Basket dag!!: ) <3

Hej, har som sagt haft basket cup i boden det var jätte kul! Spelade tre matcher och förlorade alla men kul hade jag i alla fall!:D När det var slut for jag och familjen till farmor och farfar och åt och sen for vi till kioskpiraten och handlade lite candy:). Sen var det bara raka vägen hem för vi trorde att luleå matchen började fyra men den började som tur var fem:). Så jag hoppade in i duschen direkt när vi kom hem och sen har jag set första perioden i brynes-luleå luleå leder med 0-2 jippi !: D ska snart draa mig tillbaks till tv för att se andra perioden...  Imorgon blir det julpynt och skylt söndag kulisch!!:D.

Hejrrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0