oncontextmenu="return false"

Halloj : )

Hej, sitter här och gör inget specielt kom hem från stockholm idag och helgen har varit kul! Förutom att min lilla skölpadda har dött:( men jag tror den var sjuk från början för man såg det som på den:(. En till tråkig sak har hänt:( våran förra hund har också döt:( Malte hade vi när jag bara var et år men saknar dig ändå:(. Jajja nu får jag sluta prata tråkigt och börja roligt:) Så har har dagarna i stockholm/uppsala sett ut:)

Onsdag: Åkte tåg till uppsala.

Torsdag: kom fram till uppsala klockan nio ungefär på morgonen alltså. Gick och kolllade på slottet och kyrkan sen kollade vi i lite affärer. Sen gick vi up på pappas jobb och kollade sen följde jag med mamma på nån smink grej. Sen gick vi och åt på ólearys och såg Luleå-Timrå kul kul för luleå vann ju;).

Fredag: Åkte tåg till stockholm. Gick på stan och åt lunch med mammas kusin och min tremäning:) Sen åkte vi till dom och sov där:).

Lördag: Gick och såg high school musikal den var bra! Sen åt vi på pizza hut med evelina och hennes familj:) Gött! Sen åkte vi till mammas andra kusin och min tremäning kul!:) Sen tog vi tåget tilbaka till uppsala:).

Söndag: Flög hem:)

Så har min helg sett ut: ) tyvär inga bilder idag tog typ inga jaja.

See yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0