oncontextmenu="return false"

Heeeejjj

hej på er, idag har vi varit lediga från skolan:).

Så här har min dag sett ut:)

Vaknade up hos hanna vi satt vid datorn lite, sen åkte jag hem och bakade med farmor vi bakade goda blåbärsmuffins:) Sen tog jag och hanna bussen in till stan vid 12 tiden. Gick runt på stan och hade kul! Alicia E gick också med oss:) köpte lite julklappar. Sen gick jag, hanna och mamma till mormor och morfars lägenhet och kollade om allt var bra hahah:) men mommo och moffa är i usa. Sen åkte vi förbi djurmagazinet och sen hem. Jag åt och for iväg till basket träningen den var jätte kul! Hemma igen duschade jag och såg på
Luleå-Djurgården tredje perioden ska snart börja står 3-2 till Djurgården Buuu!:/

Hade bra!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0