oncontextmenu="return false"

Hejjjj

Hej allihopa!:).

Skrev ju i förra inlägget att jag skulle skriva om min dag ikväll och ja det ska jag göra nu;)

Var med alva  och vi bakade. Sen skulle hon hem och äta så jag gick ut och körde bandy på gatan men henrik och några;). Sen skulle vår familj till evelina och prata om resan till turkiet eller prata om GOLFEN dom vuxna ska spela! Sen var jag tvungen att gå hem med pappa för hade innebandy träning han skjusade mig och träningen var en av dom roligaste på länga mycket bra!!:). När jag kom hem från träningen duschade jag och sen åt jag och nu sitter jag här;). Så har min dag set ut:). Är jätte kúl när ni kommenterar har fått några kommentarer på sista tiden och det är jätte kul att läsa så fortsät med det;).

Ha en bra kväll hejjs svejjs;).♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0