oncontextmenu="return false"

I´m sorry for bad uppdate..

Hej, förlåt för den dåliga uppdateringen igår och idag men har inte hunnit skriva kan berätta om i söndags och idag nu: )

Igår (Söndag)

Vaknade hos alva: ). Var med alva, amanda och hanna hela dagen vi spelade mao (med andra ord) och land hockey. På kvällen hade vi innebandy träning skoj ! Efter den duschade jag, läste och yog det lugnt.

This day: skola: Matte, engelska, idrott, loggbok, läsning och svenska. Slutade 14:30 då kom pappa och hämta mig och vi for till tandläkaren gick rekord snabbt : ) när vi var klara for vi till inter sport och köpte en innebandy klubba den var svart och vit och väldigt skön : ). När vi kom hem åt jag och sen for jag på basket träning väldigt kul körde match hela tiden : ). Hemma igen duschade jag och gjorde läxa nu sitter jag här och ska kolla på lite saker och sen läsa min superbra bok new moon den är väldigt bra kan rekomendera om man vill ha en bok som man inte läser ut på några dagar eller jag gör iallafall inte det ; ).

Nä ni ska jag sluta att prata om min bok hahah : )

Ha det bra/A.C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0