oncontextmenu="return false"

Innebandy samandrag, <3

Tjennare!!!

Dagen har tillbringats i bergnäsets sporthall eller vad de nu är:).  Vi hade innebandy samandrag kul!:)

Så här har dagen sett ut från när vi kom fram till bergnäset:  :)

Jag stod i mål första matchen mott baik var kul men blir alltid jätte nervös när jag ska stå i mål haha:). Vi förlorade med 3-4 men vi gjorde det bra:). Sen for några från laget och några föreldrar på en pizzeria  jag var en av dom som följde med och det var gott!!:). Vi kom tilbaka och såg på en match som spelades då det var typ kalix-Baik. Sen skulle vi ha match men då spelade inte jag för att jaa är så jobbigt och bäretta men om ni är jätte nyfikna är det bara att fråga haha:). Vi vann den matchen:) men 2-1:). Sen efter den var slut spelade vi mott kalix direkt:). Det var kul jag spelade back. Vi förlorade tyvär med 2-1 men men vi spelade bra!:). Så såg dagen ut sen åkte jag ju hem och åt och duscha och sånt. Har precis sett en film på tv men resten av familjen den var bra!:).

Hejdå måste gå nu;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0