oncontextmenu="return false"

Innebandy!!!<33

Hej, allihopa!:)

Har precis duschat förre de var jag på innebandy träning riktigt kul!!:). Som ni ser har jag och mikaela gjorde en header men man ser inte hella men kanske ska försöka anstränga mig lite mer med den andra jag gör men den får duga så länge:). Nu vet jag hur man får in den på bloggen tusen tack till mikaela!!:).

Immorn ska jag ta sprutan hjälp hur ska det gå?!?!?! Går säkert bra känns kanske lika mycket som stelkramp och den gjorde ju inte ont:). Ska fika nu så hejjs svejjs..


Kommentarer
Postat av: Mikaela

2009-11-19 @ 18:49:09
URL: http://miiklan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Opps. Råkade skicka ett utan att ha skrivit. Varsågod!! Men du får fråga nån annan som kan lägga inn hela för den första var ju helt bäst:)<33333

Hejdå<33

2009-11-19 @ 18:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0