oncontextmenu="return false"

Jag kan inte förstå:(

Hej, som ni ser är min rubrik inte så rolig det är därför att det har hänt en tråkig sak, Henriks sköldpadda har också döt:( nu har vi bara kvar min nya men vi ska köpa en ny:) Jag kan inte fatta vad jag gör för fel?... Men nu till lite roligare saker:) Har varit på basket träning för en stund sen alva följde med och tittade och det var ju inte helt fel dag hon kom på haaha för vi fick fika idag!:) Så hon fick ju också:). Idag på skolan har vi: Tränat till musikalen, matte, engelska och lite läsning och sånt. Efter skolan följde alva mig vi gjorde lite läxor och hon åt hos mig sen så for vi ju på basketen som jag redan har berättat om:). Ska se på fotbolls galan ikväll och sen sova........

Hejdå 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0