oncontextmenu="return false"

Jag ser de snöar jag ser de snöar det var väll roligt hurra nu blir det vinter....

Jaaa, det har snöar idag och nu är marken vitt: ) men nu får vi bara hoppas att det inte smälter bort... Har inte hunnit skriva någonting direkt efter skolan för sate mig och började skriva av en saga på datorn som vi har som läxa.. Och sen var det bara och äta och fara iväg till basketen:D det var jätte kul! Vi har pratat om att kanske sova över på sundis mellan jul och nyår men ingenting bestämt men man håller ju tummarna så hårt det går, skulle värkligen bli as skoj!!: D nog pratat om mina drömar hehe.. men dena kan ju gå i upfylelse haha:D. Jusi nu är det period paus mellan rögle-luleå luleå leder med 0-1!! jippi!:D Franson sköt om Lidhamar styrde oh yee!!: D.
Nu börjar nog andra perioden snart så nog skrivet för mig:).

Tack och hej leverpastej haha....:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0