oncontextmenu="return false"

Kvart i sju!!:)

Jag hinner slänga in ett inlägg innan alla kommer nio stycken ska nämligen komma och se Luleå-Skeläfteå är blandat mellan mina och henriks kompisar:)

Dagen idag:

På skolan hade vi idrott, läsning, loggbok, engelska, matte och svenska. Efter skolan gick jag hem med hanna, alva och alicia. När jag kom hem förhörde mamma mig på 8-ans tabell. Sen kom hanna och vi åt mat haha:). Sen åkte vi till basketen fick skjuts av tyras pappa. Basketen var kul men mindre kul att vi fick veta att vi skulle ha fys sjugo min träningarna framöver men jaja jag dör ju inte för det blir bara kanske lite starkare haha och det ärju ett plus right??:). Efter basketen duscha jag och nu sitter jag och väntar på att matchen ska börja och att alla ska komma vi får se om jag har nån hörsel kvar i morn kan bli riktigt hög ljudnivå haha:D.

Kram på er, <3

V.S   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0