oncontextmenu="return false"

Luleå hockey!<3

100% lulehjärta från min sida nån mer?:) lblir lite som ett luleå hockey tema haha:) här kommer några mer videos:)





Muskler utav stål har alla i luleå right?:)



Oslagbara?



Luleå hockeys lag 2009/2010



Lubos bartecko:) om ni undrara värför jag har lagt up den här lilla videon när lubos bartecko tackar luleå fansen men nu spelar han ju inte i luleå. Det är därför han var min favorit spelare i luleå när han spelade där:).

Då kanske ni undra vem är din favorit spelare nu och jo det är faktiskt Cam Abbott:) han ärju bäst! Nån som håller med?
vem är eran favorit spelare i luleå?:)

Blev fyra videos i det här inlägget.

Puss på er alla läsare:) (om jag har några:)

Kommentarer
Postat av: a

Hej!!



Jag håller med dig

abotts är bäst:)<33



/Alva;)

2009-11-05 @ 14:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0