oncontextmenu="return false"

Manchester united<3:)

Hej, alla glada glad är iallfall jag!:)

När jag kom hem från innebandyn  och tänkte gå från hannas bil in till dörren så snöade det jippi!:) Nu MÅSTE det bli jätte mycket snö är så mysigt och det som också är mysigt är att fika pepparkoakor, lussebullar och julmust och det är precis vad jag har gjorde nyss med mommo, moffa, mamma och henrik:). Frästen vet ni vad jag fick av mormor och morfar i present såklart ni inte vet om ni inte är synska haha:). Jag fick en manchester united tröja och byxor:) men nr 11 på rygen Ryan Giggs:)!!<3. Ska se modo-luleå nu.

Ni kanske förstår värför jag är lycklig?:)

 

Yeeee!!!<3:)

 

Hej dåå♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0