oncontextmenu="return false"

Ska försöka skärpa mig...

Hej, sak försöka skärpa mig på uppdateringen ska försöka uppdatera bättre men det är svårt att hinna under veckorna när man har träningar, läxor osv. Men idag har jag faktiskt inte kunnat blogga tidigare för efter skolan tog jag bussen in till stan direkt efter skolanå bussen snackade jag med julia och alicia dom skulle hem så åkte ju med dom en bit eller åkte med alicia nästan hela vägen hon gick bara av en busshållplats förre mig; ). Men i alla fall mötte mamma mig på busshålplatsen och vi köpte present till evelina hon har kalas imorn och bowling blir det;D. Jag passade också på att vissa lite saker jag önskade mig julklapp det var kofta, linne, tröja och nån slags skoorta från JC och en gul vitt randig tröja från HM men jag önskar ju mig mer mycket mer...: ). Sen blev det väldigt strässigt till basketen men men. Basketen var kul måste säga att vi aldrig gör en enda tråkig sak på träiningarna : ). Efter träningen duscha jag, gav skökdisarna mat och såg på luleå matchen står 1-0 till luleå mott färjestad jippi !!: ) Nu i period pausen ska jag försöka hinna få i mig lite pannkaka: ) är jätte hungrig har bara ätit en korv på stan och lunch på skolan så klart! : ). Påtala om skolan idag varre: Musik, norge test, matte, läsning och svenska.

Imorgon är det fredag jippi! Har en rolig helg att se fremimott så det blir toppen! : )

Nu måste jag tjila om jag sak hinna äte någonting för man vill ju inte missa matchen? : )

PUssochhejss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0