oncontextmenu="return false"

basketbasketbasketbasketbasket:):):):):)

Hej, skrev inte någonting i går kväll men han inte så nu ska jag berätta vad jag gjorde igår och idag:)

Igår: Städade sen åkte jag till Amanda vi svamlade som alltid och hon gjorde en frisyr på mig snygg blev den!<3.Sen kom hanna förbi dom skulle hämta deras bil där men hon var tvungen att äta. Jag och amanda gick ut och spelade fotboll och sen kom hanna tilbaka vi gjorde en rolig grej hahaha höll ner varan i en hek de gjorde inte ont det bara var kul! Sen for vi till mig för jag skulle äta vi såg på tv sen skulle amanda hem och jag och hanna fortsatte se på tv sen skulle hanna hem och jag fortsatte se på tv hihi blir lite tjatigt:). Sen var det innebany men vi han bara ha en halv timma istället för en och en halv timma för det var basket match:S. Efter de ducsha jag och lite sånt sen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde?...

Idag: Skola som vanligt idrott, matte, såg två pogram på tv lilla löpsedeln och nått om mård hundar, klassråd, mat, rast, engelska, matte, rast och svenska slutade 14:30. Efter skolan så hade mamma och henke bakat kladkaka gott gott mormor var också där;). Sen hade jag basket jag och hanna gick ditt och då så kom anders burström förbi och ja ba -hej och han -hej och hanna-vem var det? och jag-anders burström och hon- ANDERS BURSTRÖM!! HAHA vi har bäst humor right?? Basketen var kul som alltid sen fick vi skjuts hem av katarina. Kom hem satte mig vid datan åt datan och nu ska jag hoppa in i duschen.

Hejdå!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0