oncontextmenu="return false"

Bloggfri vecka....

Hejsan jag är verkligen ledsen för den jätte dåliga updateringen närmsta veckan. Men var sjuk hela förra veckan utom måndan då. Var värkligen inte kuul att vara sjuk! är fortfarande snorig och hostig och idag var första dagen jag tog hostmedecin. Men nu kan jag vara med kompisar, är faktiskt med hanna just nu;)<3 I fredags fick jag gå på klassfesten i alla fall var kul! Och i lördags var jag på stan med pappa och henrik vi fikade och köpter present till amanda som hade kalas senare på kvälllen det var jätte skoj! Men på lördagen gjorde vi inte bara det utan då fick vi våra sköldpaddor också<3:) dom är söta och jätte små bara 3cm kanske :). Bilder kommer sen;). Söndagen tilbringade jag men hanna, amanda och alva jätte kul!<3 nu är det måndag och ikväll ska jag sova hos farmor och farfar.

Puss och hej på dig!<333

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg in en video på dig som typ pratar elr nåt

2009-10-26 @ 22:00:01
URL: http://andreaapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0