oncontextmenu="return false"

boden:)

Halloj, mina kära läsare inatt har vi sovit hos farmor och farfar var kul!  Träffade kusinerna, åkte på retro cafe, bakade lite pepparkakor och tog det mest lungt: ). Ikväll blir det mest troligt film med vännerna!:`). Imorrn åker jag mammi och henrik iväg till stockholm med tåg:) åker kl 20:00 tror jag så blir att sova på tåget:) är i uppsala först och åker till stockholm sen ska sova hos tremäningarna och träffa evelina och se high school musikal på teater!:) Blir kul kul! Ni får veta mer när vi kommer hem men tror inte att jag kan blogga där borta så ni får klara er utan bloggning för min del tills på måndag:). Hejs svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0