oncontextmenu="return false"

En helg i sangis är inte fel: )

Hej hej, är ledsen för den dåliga updateringen i helgen men har varit hos mammas morbror och moster i kalix. Mycket har vi gjort så tänker inte skriva allt i detaljer men här kommer grejer vi gjort;).

*film
*bio
*set hockey
*buss med kalix a-lag
*resturang
*död och rakad älg uh mycket blod, hunden åt älgens skalle.
kommer inte på nå mer just nu kanske inte var så mycket mer:) men sen har jag varit nån timma hos farmor och farfar också:).

Gjorde stjärnor i stället för prickar men hittade inte prickarna:).


min helg såg ut så, har ni frågor så kommentera gärna!:).

Idag (måndag)

Skola som vanligt och där vare: Idrott, läsning, engelska, matte, klassråd och set på film om finland och på lilla löpsedeln. Fick sluta 14:10:) istället för 14:30 men fick dock ingen rast. När jag kom hem åt jag melis, såg tv, läxa och läste innan det var daxs för basket träning fick skjuts av evelinas föreldrar:) träninfgen var kul men kändes himla kort:O men tiden går ju fort när man har roligt hahah:) mamma hämta oss och hemma igen duscha jag, åt, läste, tv och nu datan ska träna lite engelska och multiplikations tabeler sen men nu ska jag fortsäta tittta runt på datorn.

Ha en bra kväll:)



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det blev ju coolt med stjärnorna! Kul att du har haft det kul. Eller hur det blir att skriva detÖ Det är tomt på skolan utan dej. Men krya på dej<3

2009-10-20 @ 19:54:08
URL: http://miiklan.blogg.se/
Postat av: moa rundgren

hej hoppas du är frisk.kan jag komma och se på era sköldpaddor någon dag? kramar Moa R

2009-10-24 @ 20:28:20
Postat av: Moa Rundgren

hej de är moa rundgren roligt att blogga hejdå

2009-10-25 @ 08:48:07
Postat av: Eve.A

Hej du värkar haft det bra

Det var ju coolt med dina stjärnor

Saknar dig på skolan

2009-10-27 @ 16:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0