oncontextmenu="return false"

Ett blogg inlägg om dagen är bra för magen:)

Hahaha, rubriiken kom inte på nått så den blev som den blev:). Jag brukar ju alltid berätta om vad jag har gjort på skolan men det kanske blir lite tjatigt? Snälla svara ärligt vad ni tycker. Men tills nån svarar så ska jag fortsätta;) Så idag har vi: matte, engelska, gitar<3, so, loggbok och fadderbarnen slutade 13.10 åkte hem gjorde kort till evelina som sak ha kalas idag grattis!<3. Nu sitter jag här och väntar på att kortet ska torka så att jag kan fortsätta vill ju göra så fint som möjligt till dig gumman!<3.

Pussss och krammmm på er!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker om att läsa om DIN dag...och skolan är ju en del av det...Love U!!!

2009-10-18 @ 00:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0