oncontextmenu="return false"

Fanta, cola, 7up och sprite:)

Hej på er alla läskälskare hahah:) själv har jag drukit alla dom där läskerna idag hahah:) Slut babblat om läsk... nu blire viktigare saker nämligen skolan hahah okeej inte så viktigt att skriva men nu gör jag det idag: matte, engelska, elevensval, pratat om skolans 30årsdag, so= Pratat om krig och set film om Finland och sist men inte minst har vi tränat låtarna till storsjunget. Slutade 14:30 (som vanligt). Åkte hem åt melis åkte till multiarenan med evelina, tyra, alva, alicia, hanna och vanessa spelade fotboll men alicia stakrn gjorde illa lillfingret den kanske gick ur led:( Hoppas det känns bättre vännen. Sen skulle alla hem och jag och evelina for till henne vi dansade, fikade och satt vid datorn vad vi kollade på där stanar mellan dig och mig hahah:D nu blev ni nyfikna haha:). Sen skulle jag hem och äta åt hamburgar och nu sitter jag här.

Ha en trevlig kväll alla som nu läser detta:) och alla andra också såklart!:)

Ett härta från mg till er:)<3

//AndreA ClaesoN

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0