oncontextmenu="return false"

Hallojjjjjsan

Hej, jag skrev ingenting igår men han inte så nu tänker jag berätta vad jag gjorde:)

Igår: Var med Amanda på morgonen vi bara svamlade bort tiden för så knasiga är vi hahaha:) Sen ringde evelina och vi var med henne vi gjorde inte så mkt. Sen skulle amanda hem och jag och eve såg lite på tv, fikade med mormor och morfar, kollade på hotel till turkiet ditt vi sak i maj:D Sen skulle vi gå ut men då skulle evelina hem så jag gick med hon en bit sen körde jag lite basket men jag höll på att frysa fingrarna av mig så jag gick in:). Gjorde inte så mycket såg en film på tv. sen såg jag lite sport och gick och la mig.

Idag: Skola: idrott, engelska, geografi, klassråd, loggbok, matte fick cykla hem och hämta matte boken hade glömt den, svenska. När jag kom hem packade jag up idrottskläderna och ja nu sitter jag här:).

Ska kanske fara in till stan med mamma sen och köpa lite grejer men jag vet inte en.

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0