oncontextmenu="return false"

Slut på frågeveckan.

Hej, idag har de varit skola som vanligt och där hade vi matte, engelska, so, svenska, läsning och elevensval har ju frilufsliv så vi fick cykla till sandgroppen och använda spritkök. Vi kokade buljong blev väldigt salt och inte så gott. Efter skolan var jag med hanna och alva och vi gjorde matte och åt blåberspaj.



Haha så här kan de se ut när vi äter blåbär:).

Sen snackade vi lite och höll på me datan. SEn skulle hanna göra läxa så jag och Alva for till henne och spåde varan hahaha kul hade vi och mycket skratt blev det:). Sen skulle jag hem och när jag kom så spelade några bandy på gatan så var med ett tag. När jag kom in gjorde jag läxa och åt och nu jaa nu sitter jag här:).

Nu är frågeveckan avslutad och kan ju säga att jag bara fick typ tre frågor jaja. Här kommer frågorna och svaren;)

1. Hur många mål har du gjort under fotbolls säsongen? Jadu har inte precis räknat dom men kanske 5;)
2. Läser du min blogg? Självklart jag läser din blogg Hanna varje dag! www.hhannaaaal.blogg.se <3
3. Vem är sötast på skolan? Nu blev ni väll nyfikna? Men 6åringarna är sötast!<3

Jaaa nu fick ni veta lite mer om mig säg bara till om ni vill att jag ska ha frågevecka igen så ni har chans att fråga mig någonting. Annars är det ju bara att fråga i kommentarerna så kan jag kanske ändå svara på bloggen;).

Här ska ni få några sköna låtar










 

 lite låtar kommer mer nån annan gång.

Hejdå, alla sötingar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0