oncontextmenu="return false"

Jaha nu satt jag här igen:)

Hejsan allihopa! Nu har jag precis ätit hamburgare gott men känner mig propmätt om jag äter än tugga till så spyr jag och jag talar sanning! Men jag åt ändå inte så mycket konstigt:O. Jajja nu ska jag inte prata om mat utan om vad jag har gjort idag. Idag på skolan skulle vi till ormberget men så blev det inte för det ösregnade så vi var på skolan istället och där hade vi svenska, bild och så skulle vi svara på lite frågor var kul att svara på frågorna men gick inte så braaaaa hhahaha:) efter skolan kom mamma och hämta mig hanna, alva och alicia för hade regnat så mycket på morgonen så fick skjuts(y). Åt melis och for in till stan med mamma. När vi kom fram gick vi up till mormor och hon hängde me köpte vinterkläder, vantar, panband, fliströja, basketboll(Y), present till evelina kan inte säga va de är ifall du läser de här eve;) köpte iallafall en lika dan sak till mig själv;) sen tror jag inte de var nå mer? jajaj nu sitter jag här och latar mig pappa kom precis hem så jaaa nu ska jag inte sitta här nå mer.

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0