oncontextmenu="return false"

Kladkaka mums<3333

Hej, nu sitter jag här och känner luketen av nybakad kladklaka mm<3 är i ungnen nu;). jajja nu ska jag inte sitta och skriva bort tiden på kladkakor hahah.  Idag efter jag hade skrivit första inlägget städade jag undan på skrivbordet böhövdes värkligen göras. Sen såg jag lite fotboll på tv var från gothia cup i sommras det var final i 
p97 var kul att se och super duktiga var dom också. Tyvär så förlorade franke som dom hete mott nått utlänskt lag kommer inte ihåg vad dom heter. Hejade på franke för dom var från sverige;). Sen var de matt potatisbuller helt ok. Gjorde lite matte också. Sen skulle jag byta om och fara till bergnäset för match. Jag och hanna stog två halvlekar för vi var så många så vi fick dela up i två lag och köra två matcher så först satt jag på bänken i en halvlek och hanna stog hon äger i mål och ute också såklart!<3 Sen stog jag en halvlek och hanna satt på bänken. Den matchen slutade 8-0 till baik men nästa match gick det bättre. Jag stog första halvlek och släppte inte in nått mål och hanna gjorde ett mål vihho för den halvleken spelade hon ute. Så i halvtid stog det 1-0 till oss och sen stog hanna andra halvlek och hon släppte inte heller in nått mål för hon ärju bara bäst!!!!:). Och vi gjorde två mål jippi! Ida gjorde båda as bra. Den halvleken spelade jag;). Vi vann en och förlorade en som ni kanske har förståt haha och sen iallafall när vi kom hem hoppade jag in i duschen och sen bakade jag. Jaja det här blev ett ganske långt och trååååkkigt inägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0