oncontextmenu="return false"

Lasergame<3

Halojsan, en sak är säker dett går inte att inte älska lasergame!!!<3 som ni kanske förstår har jag varit på lasegame. Vårt älskade fotbolls lag hade avslutning där i morse. När vi kom ditt fick vi stå där ute och vänta för en bil kom inte upp för backen men den backade ner så vi gick in och när vi kom in var det lyssrör i taket sen skulle man gå up för en trappa och där kunde man ju inte andas hahaha. Sen spelade mitt lag vann två matcher och förlorade en. Vi fikade och hade kul! Årkar inte berätta precis vad vi gjorde för då skulle de ta hela dagen;). Sen fick vi iallafall ett brev som det stog lite saker om en;). Sen när vi skulle fara hem så satt bilen fast så jag evelina och sanna som åkte med oss fick putta på hahaahah. Nu har jag precis ätit ch ska snart fara till boden och fira farfar:).Sen ikväll ska jag nog se sverige-danmark på tv:) jag kommer ihåg att när jag precis hade startat bloggen såg jag också sverige-danmark:D.

Ha en skön lördag!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0