oncontextmenu="return false"

Pirrar i magen:)....

Halloj my little angels!<3:) NI som läser min blogg är mina änglar;).

Idag hare varit skola skola skola som vanligt men det var ganska lugnt idag:) så här såg dagen ut: Slöjd, läsning, so och film:). Idag fick vi veta att vi på gröna som spelar gitarr ska spela imorgon i matsalen pirrigt pirrigt är rädd att spela fel.... Jaja om det händer äre väll bara att låtsas spela haha:D. Ska snart äta och sen gå oväg till innebandyn med hanna blir trevligt trevligt:).




Teenager in love en av två låtar vi ska spela värkar va en gamal låt;).



I have a dream-ABBA Bra låt som vi också ska spela, hahah jag, hanna och julia har nog spelat den här låten 100 gånger hahha:D

Alla änglar log-sarek en söt låt till alla söta läsare!<3 (om jag har några):).

Måste bara säga en sak Luleå hockeys damlag har en 13 årig tjej från rutvik med!:) Tänk om det hade varit jag nu är inte jag 13 då men 11 bara två år i mellen:).

Have a nice day:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0